Fotogalerije

Zgodaj je treba vstati, ob treh, če hočeš iz Triglava priti še  po dnevu. Tako sva naredila z Matejem Peternelj in se podala v to dobro smer.Vsi detajli in raztežaji so lepo tekli. Proti koncu sva zaradi malo klinov v lažjem delu nekajkrat podvomila o pravilnosti plezanja. Odločila sva se za original smeri. Po stotih […]

Preberi več

V nekaj minutah sva se z Matejem Peternelj dogovorila za izlet na Hrvaško, saj pri nas ni bilo pravih pogojev za plezanje. Splezala sva pet dobrih smeri, vsaka je nekaj posebnega. Prvi dan sva se lotila prve smeri v Anič Kuku, to je bila Bramova(5c). V tej smeri se je ta plezalec tudi smrtno ponesrečil. […]

Vršič je velikokrat cilj nas plezalcev, tako je bilo tudi to soboto. Z Markom sva se dogovorila za to klasiko v Veliki Mojstrovki. Zgodaj zjutraj sva se odpravila iz Cerkna in po slabih dveh urah sva že štartala proti omenjeni smeri. Vreme nama je šlo kar na roko, zato nisva preveč hitela in sva uživala […]

Z dobro voljo in upanjem na lepše vreme sva se z Janezom Bevkom odpravila v omenjeno grapo. Megla vsepovsod, a sva vseeno šla proti planini Leskovici. Kar na enkrat pa se je iz megle prikazala Batognica. Začetni del postreže z nekaj skalnimi skoki, to traja okrog 70m, potem pa vedno boljši pogoji. Skok je malo […]

Preberi več

Z Andrejem Likarjem sva šla v omenjen slap. Slap, ki leži nad Končarjevo domačijo imenujemo tudi Končni žleb. Malo sva bila pozna, a je kljub soncu slap zdržal. Zgornji del je zelo tanek in se ob takšnem soncu zelo topi in podira.   V ponedeljek pa sem splezal še levo grapo v Črniku, ki je […]

Zima je pokazala zobe in nam plezalcem ustvarila nekaj ledenih slapov. Zelo malo vode pa ne omogoča, da bi se jih naredilo več. Danes smo se Matej, Cene, Grega in jaz mudili v slapovih pod trdnjavo. Že dolgo niso bili tako dobro narejeni, tako da smo splezali vsak po tri. Levi, centralni in desni slap. […]

Novo leto smo preživeli v plezalni meki Hrvaške. Plezanja smo se udeležili: Matej, Benedik, Primož, Miran, Grega, Žan, Matic in moja malenkost. Mraz nas je oviral, zato smo plezali bolj na sončni strani. Plezali smo: Nosorog, Armadillon, Water song z varianto Severnega rebra, Akademski, Danaja, Če je od Draga je od Draga, Zgrešeni, Frau Blüher, Centralni […]

Preberi več

Zima je, ampak zelo visoko.  Ivan, Matej in jaz smo se zato podali na Mangart. Po slovenski smeri, ki je bila dobro obdarjena s snegom(pravi škripavec) smo hitro osvojili vrh. V lepem vremenu smo uživali, tudi pogled je segel zelo daleč. V tem času je težko dobiti kaj podobnega. Sestopili smo po italijanski.

V sobotnem popoldnevu se Toni G., Gašper L., Matej P. in jaz zapeljemo proti dolini Vrat prenočišče pa si najdemo višje med borovci s pogledom na severno steno Triglava. Ker se hitro zmrači smo se tudi dokaj zgodaj zavili v spalke in zaspali z mislimi v Čopu  . Vstali smo zgodaj, malo po četrti uri  , jutro je bilo […]

Za slovo od poletja sva se z Simonom Markočičem odpravila v Dabarske kukove in Paklenico. V soboto sva šla najprej v Dabarske kukove, kjer sva splezala dve smeri. V nedeljo sva se zbudila v jasno in mrzlo jutro (slana), in se odpravila gret na sonce v Radetino gredo. Imela sva namen splezati dve smeri, pa […]

Preberi več

V soboto sva Tonijem G. plezala omenjeno zajedo. Do Češke koče pristopiva že v petek in tam tudi prespiva. V jutranjem svitu se odpraviva do stene in po slabi uri že začneva plezati. Sam potek smeri pa je lepo viden že od koče. Originalna smer poteka le po zgornji zajedi, katero pa se doseže po […]

V soboto, 3.9. sva  s Tečkom – Matejem Peternelj zvečer hitela na spanje pod steno. Zvezdnato nebo, obrisi gora in macesni naju pospremijo v kratko noč. Ob šestih jo že mahneva pod smer. V smeri je vse, kar si mi plezalci želimo: prvovrstna skala, naklonina, direktna črta, raznoliki detajli, zajede, poči.  Klinov je veliko, le […]

V soboto zgodaj zjutraj sva  z Gregorjem – Logarjem na hitro krenila v Trento. Najin cilj je bila omenjena smer v Zaporoškem vrhu. Hitro sva bila na vstopu in se prepustila plezalnemu užitku. Smer je lepa, klinov je kar nekaj, tako da je zabijanje le redko. Prav pridejo tudi frendi, saj je skala lepo razčlenjena.   […]

Preberi več

Prvi dnevi preživeti v Cortini d’Ampezzo so bili podobni današnjemu. No, vsaj po vremenu. Andrej, Matej, Petra in Tjaša se odpravimo preteklo soboto na pot, čeprav smo zaradi slabe napovedi še oklevali, smo se naposled odločili, da krenemo in vidimo, kaj zares so mislili vremenoslovci. V kampu Dolomiti nas pričaka Aida (AO Litija) in kot […]

Včeraj sva se z Tonijem odpravila v Zajezera. Toni še ni bil tam, jaz pa sem si po dolgem času zaželel splezati kakšno lažjo smer. Ko sem bil pred več kot petintridesetimi leti prvič v zahodnih Julicih (takrat kot tečajnik na akademskem AO, še v družbi z Tinetom Miheličem), sem se v te gore enostavno […]

Skratka! … Izredna tura v prelepem, težko dostopnem ter malo obiskan predelu trentskih gora. Človek tukaj dobesedno čuti kako ti narava polni baterije. Baterije sva z Jožetom M. polnila v soboto dne (23.7.16) ko sva se odpravila proti Srednjemu  Pelcu (2338 m) preko »znamenite« t.i. Zajčje police ter pot nadaljevala preko grebena Zadnjega Pelca in […]