Novice

V gorah se sneg še ni predelal, torej,kaj storiti, če si željan plezarije?Ni težak odgovor.Na vipavsko je naju  s Tonetom peljala pot.V Podraški Turi sva nad Miklavom zaplezala v Levi raz.Znana smer ,ki spada v lažjo plezarijo,še nisva plezala in moram reči,da pusti zelo dober vtis.Dokaj dobra skala ,sploh na ključnem delu.Takoj zjutraj sva imela  […]

Preberi več

Ker nekateri že komaj čakamo zimo, da se bo dalo splezati kakšno grapo ali dve sva se s Cenetom že včeraj podala po Slovenski smeri. Smer ni dokaj zahtevna zato sva se tudi odločila, da se kljub ne najboljšim razmeram povzpneva. V začetnem delu je bil sneg že dobro predelan, po skokih pa je bilo […]

Čeprav se še ni začela meteorološka zima, niti koledarska,so v Pečeh nad Rutom nekatere grape že v takem stanju ,da se lahko plezajo v pravem zimskem ambijentu.Škoda je le to ,da sva bila z Markom Lebanom za en dan prekasna.V noči na petek ,je udarila taka odjuga,da sva imela povsem južne razmere.Pa je vseeno šlo.Za […]

Kot se spodobi smo tudi letos odšli za 1. november v Paklenico. Zasedba je bila nekoliko manjša kot ponavadi, vendar nič manj zabavna in odbita. Z Matejem in Žanom smo preplezali kar nekaj smeri in dodobra izkoristili podaljšan vikend. Vreme je bilo odlično, kot tudi družba s člani AO Kranj. Splezali smo: Diagonalka, 6a+, 200m […]

Preberi več

Kar dvakrat sva z Markom Lebanom  ta teden obiskala sončno Vipavsko,bolje rečeno,stene nad njo.Ta čas so tam doli temperature več kot prijetne.Za primer naj navedem,da je toplomer v Zadlogu zjutraj pokazal eno stopinjo nad nulo,pod steno v Mali gori pa plus deset.V njej sva danes dopoldne splezala Avrikelj in Krvavo smer,dva dni prej pa v […]

V soboto sva se z Matejem odločila, da greva še malo plezat v severno steno, dokler še ne zanohta prehudo.  Najbolj kompakten je predzadnji cug, ostalo je razmeroma normalno, kot se za naše gore spodobi. Smer je lepa in se da odlično varovati na metulje in zatiče, na vrhu pa naju je lepo ogrelo toplo […]

Še sam ne vem, a sem mu pristopil preveč nespoštljivo, al kaj je botrovalo, da se me je otresel že po petih metrih…kot bi izpljunil košček gnilega japka, ki ga odgrizneš od zdrave celote. Bil je zoprn občutek, ko se nisem držal za nič, pod nogami pa le luft. Občutek kateri v glavi ostane še […]

Preberi več

Ta vikend sva se v soboto zgodaj zjutraj odpravila s Tonijem proti Gozdu Martuljek. Od tam sva se odpravila do bivaka pod Špikom, nekaj na hitro prigriznila in se odpravila v južno steno Rušice, ki je bila že obsijana s prijetnim toplim soncem. Pred nama je bila v smeri Lijak že ena naveza tako, da […]

Jesenski dnevi so nas že obiskali in s tem se je tudi začela sezona plezanja v Novem vrhu.  Ob lepem vremenu je v južni steni plezanje odlično, saj je temperatura ravno pravšnja, da ni potrebno plezati v puhovki :D Plezali smo v dveh navezah Gašper in Miran ter midva z Matejem. Splezali smo naslednje smeri: […]

Letošnja alpinistična šola se začne 16.9. 2017 z uvodnim sestankom ob 14,00 uri v plezališču Lutne skale. Plakat AŠ 2017

Preberi več

Silvo Vrhovec (ao Železničar) me je pred časom povabil, da se pridružim članom (Janez, Samo) Slovenskega gorniškega kluba Skala iz Limberka pri vzponu na Veliki Klek. Kot ponavadi, je bilo tudi tokrat nekaj logističnih težav z slikami, zato objavljam z tedensko zamudo. Raz sem pred kar nekaj leti že plezal z našim Petrom Bevkom in […]

Creta Grauzaria ne razočara.Ni pred leti,ko sva z Markom Makucem splezala Gilberti -Soravito v Sfingi (eden od mnogih stolpov ,ki jih Creta ima na zalogo),niti tokrat ,ko sva z Andrejem Likarjem splezala Direttissimo.Prav vse te navduši.Številni stolpi,pristop ,tudi plezanje in sestop in narava ,ki te obkroža. Že v torek pod večer, sva se povzpela do […]

V soboto popoldne smo se skupaj z Gašperjem in Matejem zapeljali do Krme, od tam pa pod steno V. Draškega vrha, kjer smo prespali in se zjutraj odpravili splezati zgoraj omenjeno smer. Pri plezanju smo se menjavali, tako da je vsak naprej plezal določen del smeri. V spodnjem delu smo imeli malo orientacijskih težav, ko pa […]

Preberi več

​Kdor čaka, dočaka. Tokrat​ sva pod steno Triglava podala z Markom L.​ Jutro, kot so napovedovali vremenarji sploh ni bilo tako mrzlo, zato se brez težav zapodiva v smer. ​Smer ima lepe prehode in solidno skalo (mestoma celo odlično).​ V družbi dveh Čehov lepo preplezamo smer. Onadva skočita še na vrh Triglava, midva pa v […]

Rana ura,zlata ura.To je navada,ki se je z Jožetom redno poslužujeva in tudi tokrat je ura kazala komaj dve zjutraj,ko sva se že peljala proti Bavščici.Še v soju svetilk,sva že prikorakala na planino Bala.Nadaljujeva dalje po dolini v smeri Pelca in kmalu zavijeva v desno,v svet,kamor malokdo zakorači.To je svet,ki ga poznajo samo nekateri,verjetno lovci […]

Kot tradicija velja, smo se tudi letos v začetku avgusta odpravili v Dolomite, natančneje v Cortino​ d’Ampezzo. Tokrat v zasedbi Gregor, Matej, Toni in Petra. Mislim, da posebej ni potrebno omenjati spoznavnih večerov, ki so ravno tako del tradicije. Kljub tradiciji, pa vsak obisk v teh prelepih koncih prinese nove načrte, projekte in zgodbe…zgodbe, ki […]