Novice

Jesenski dnevi so nas že obiskali in s tem se je tudi začela sezona plezanja v Novem vrhu.  Ob lepem vremenu je v južni steni plezanje odlično, saj je temperatura ravno pravšnja, da ni potrebno plezati v puhovki :D Plezali smo v dveh navezah Gašper in Miran ter midva z Matejem. Splezali smo naslednje smeri: […]

Preberi več

Letošnja alpinistična šola se začne 16.9. 2017 z uvodnim sestankom ob 14,00 uri v plezališču Lutne skale. Plakat AŠ 2017

Silvo Vrhovec (ao Železničar) me je pred časom povabil, da se pridružim članom (Janez, Samo) Slovenskega gorniškega kluba Skala iz Limberka pri vzponu na Veliki Klek. Kot ponavadi, je bilo tudi tokrat nekaj logističnih težav z slikami, zato objavljam z tedensko zamudo. Raz sem pred kar nekaj leti že plezal z našim Petrom Bevkom in […]

Creta Grauzaria ne razočara.Ni pred leti,ko sva z Markom Makucem splezala Gilberti -Soravito v Sfingi (eden od mnogih stolpov ,ki jih Creta ima na zalogo),niti tokrat ,ko sva z Andrejem Likarjem splezala Direttissimo.Prav vse te navduši.Številni stolpi,pristop ,tudi plezanje in sestop in narava ,ki te obkroža. Že v torek pod večer, sva se povzpela do […]

Preberi več

V soboto popoldne smo se skupaj z Gašperjem in Matejem zapeljali do Krme, od tam pa pod steno V. Draškega vrha, kjer smo prespali in se zjutraj odpravili splezati zgoraj omenjeno smer. Pri plezanju smo se menjavali, tako da je vsak naprej plezal določen del smeri. V spodnjem delu smo imeli malo orientacijskih težav, ko pa […]

​Kdor čaka, dočaka. Tokrat​ sva pod steno Triglava podala z Markom L.​ Jutro, kot so napovedovali vremenarji sploh ni bilo tako mrzlo, zato se brez težav zapodiva v smer. ​Smer ima lepe prehode in solidno skalo (mestoma celo odlično).​ V družbi dveh Čehov lepo preplezamo smer. Onadva skočita še na vrh Triglava, midva pa v […]

Rana ura,zlata ura.To je navada,ki se je z Jožetom redno poslužujeva in tudi tokrat je ura kazala komaj dve zjutraj,ko sva se že peljala proti Bavščici.Še v soju svetilk,sva že prikorakala na planino Bala.Nadaljujeva dalje po dolini v smeri Pelca in kmalu zavijeva v desno,v svet,kamor malokdo zakorači.To je svet,ki ga poznajo samo nekateri,verjetno lovci […]

Preberi več

Kot tradicija velja, smo se tudi letos v začetku avgusta odpravili v Dolomite, natančneje v Cortino​ d’Ampezzo. Tokrat v zasedbi Gregor, Matej, Toni in Petra. Mislim, da posebej ni potrebno omenjati spoznavnih večerov, ki so ravno tako del tradicije. Kljub tradiciji, pa vsak obisk v teh prelepih koncih prinese nove načrte, projekte in zgodbe…zgodbe, ki […]

Še sam se nekako ne spominjam najbolj, kako sem prišel do te izbire smeri, najbrž zaradi tega, ker je ena izmed klasik in se to prvo besedo velikokrat uporablja v plezalnih krogih. Petri sem dal pobudo za to smer, za katero pa ni bila najbolj navdušena predvsem zaradi njene dolžine, saj je ena izmed daljših smeri pri […]

Zadnja leta mi postaja že kar tradicija,da enkrat v letu obiščem Steno.Glede na moja leta,ne silim v kaj težkega in se raje  odločam za Kratko nemško ali pa Slovensko smer. Tokrat je bil z mano Janko iz Labinj.On sicer ne izhaja iz alpinističnih vrst,vendar je star in izkušen gornik.Odlično mu gre plezanje kot,da bi se […]

Preberi več

Za v nedeljo sva se odločila, da greva z Boštjanom splezati Bratovsko smer v Srebrnjak. Glede na napoved, da bo kasneje popoldan možna kaka ploha, sva se odločila, da greva že v soboto prespati na planino Zapotok. Zjutraj se zbudiva zgodaj in jo hitro mahneva pod steno, kjer pa se je pričela težava z iskanjem […]

V soboto sta Toni Groblar in Matej Peternelj preplezala zgoraj omenjeno smer. Dostopila sta iz Vršiča,po poti PP (se vleče,pa še dokaj zakomplicirana je). Plezanje samo je potekao brez posebnosti, razen nekaj orientacijski ugank (tistih 150m poplezavanja – po Miheliču, se precej raztegne). Po 9 urah sta bila na vrhu. (Očitno je bilo orientacijskih težav […]

Zgodaj je treba vstati, ob treh, če hočeš iz Triglava priti še  po dnevu. Tako sva naredila z Matejem Peternelj in se podala v to dobro smer.Vsi detajli in raztežaji so lepo tekli. Proti koncu sva zaradi malo klinov v lažjem delu nekajkrat podvomila o pravilnosti plezanja. Odločila sva se za original smeri. Po stotih […]

Preberi več

Z Gašperjem sva se že nekaj časa menila za Direktno v Špiku a nama vreme in čas nikakor nista bila naklonjena. Tako je bila še najboljša priložnost to soboto, ki jo je bilo potrebno takoj izkoristiti. Pridružila sta se nama še Matej in Luka, ter se tako v petek popoldne odpravili v Bivak pod Špikom. Pri […]

V petek popoldne sva se odločila z Matejem, da skočiva v Logarsko dolino splezat direktno v Štajerski rinki. Odpravila sva se pozno popoldne v petek, ter prenočila na Okrešlju. Zjutraj sva bila že kar hitro pod smerjo in splezala prvi del, ki je kar dobro nabit z lahkoto. Splezala sva tudi vrhnji del glave, kjer […]

Danes dopoldne sva z našim načelnikom Markom plezala v Novem vrhu nad Rutom.Gotovo ste se takoj vprašali,kaj sva pa rinila v tej vročini tja gor.Vzroka sta bila dva.Čas za plezanje sva imela samo do 12h , poleg tega pa so rašičanke,ki so tu plezale junija, lepo prosile,da če se kdaj mudimo tam okoli ,da pogledamo […]