Novice

Danes sva se s Tonijem odpeljala v Vipavsko dolino natančneje pod južno steno Čavna. Spletazala sva omenjeni smeri z namenom da počasi pripraviva na skalne smeri. Uživala sva v prijetno toplem sončnem dnevu in bila sva edina plezalca na tem koncu vipavske doline.

Preberi več

Po suhoparnem začetku sezone me je že malce zaskrbelo, kaj je z mano, da sem cel Januar naredil samo štiri smeri. Po lepi vremenski napovedi prašam za dopust, katerega dobim brez prigovarjanja, že zvečer nabašem ruzak in… Mahavšček je res oddaljen dobri dva uri hoda iz Pologa, ma najbrž ima dovolj snega, videl pa nisem […]

Danes sva z Alenko Bevčič (AO Tržič) odšla v Vipavo s plezat Nikolajevo smer. V prijetno toplem dnevu in rahlem vetru sva uživala v plezanju. Drugi raztežaj ponudi ploščo z kvalitetnimi oprimki da je kar užitek plezat 😊

Rabelj staro rudarsko mesto na meji s Slovenijo je cilj mnogih lednih plezalcev, saj zaledenijo slapovi skoraj vsako leto. Eden od najbolj markantnih leži nedaleč od mesta, le nekaj minut hoda. Z Ivanom Šorli sva se včeraj podala tja. V nedeljo sta levi krak plezala Logar in Tečk, zato sva že vedela kaj naju čaka. […]

Preberi več

Da ne boste pozabili: Danes ob 18,00 uri bo v prostorih muzeja in glasbene šole imel predavanje Danilo Cedilnik – Den. Po predavanju bo možno plačati članarino. Ne pozabite na Vzpone.

Ker je napoved za vikend slaba in da nebo preveliko abstinence nad pikanjem, sem se včeraj v navezi z Katarino (AO Kranj) podal v Luciferja. Plezanje je bilo super, glede na sedanje razmere se mi je zdel lažji kot 2 leti nazaj. Ker sem imel se dovolj časa sem se na koncu odpravil še v […]

V nedeljo 27.1.sva se s Tonijem odpeljala k zahodnim sosedom k Rabeljskemu jezeru z namenom da splezava slap Fortino. Kljub zgodnji uri se je naveza pred nama že pripravljala da od rinejo v omenjeni slap. V miru se pripraviva in za ogrevanje malo pikava po ledni areni okoli slapa. Kmalu začne k slapu prihajati vse […]

Preberi več

V petek 1.2.2018 ob 18. uri vabimo na predavanje in otvoritev likovne razstave v Cerkljanski muzej. Vabilo v priponki! PD Cerkno-Danilo Cedilnik

Včeraj sva se s Katarino (AO Kranj) odpravila k sosedom pogledat kakšno je stanje ledu v eisareni. Ledu je dost manj k lansko leto, za Supervizor lahko recem, da ga je pol manj k lansko leto. Plezala sva v Mordorju, kjer pa sva ene dva raztežaja pod vrhom obrnila, saj je bilo veliko slabega votlega […]

V sredo 16.1.se z Logarjem odpeljeva proti Vršiču. Parkirava pri koči Na gozdu in se odpraviva do slapov. Odločiva se za desnega greva do vstopa si nadeneva opremo in Logar začne s pikanjem po ledu. Nekoliko nerodno in negotovo se odpravim za njim pač tako je prvič v ledu če ga nisi navajen 🤣🤣. Proti […]

Preberi več

Pozdravljeni, v petek 18.1. ob 20h v prostorih AO-ja bo potekal sestanek, kjer se bo poravnalo članarine, zavarovanje za PZS in oddalo vzpone v letu 2018. Lep pozdrav

Glede na to, da je bila včeraj nedelja sva pričakovala v slapu gužvo in sva se v ta namen odpravila že kar zgodaj in bila pod slapom ob prvem svitu. A na koncu se je izkazalo, da sva bila ta dan edina v tem delu.  V prvem cugu sva šla po sredini, začetnih 15m je […]

Kot vsako leto se tudi letos najde kakšen narejen slap. Tokrat smo se Logar, Marko Leban in moja malenkost podali v ta divji svet. Ambient je res neverjeten, pogled na gmoto ledu ti kar sapo vzame, v istem trenutku pa te pograbi sla po pikanju. Levi slap ni narejen, ker je premalo vode in mraza. […]

Preberi več

Ker je bila to moja prva smer v hribih, sem se zato odločil, da jo ponovim še pozimi. Z Matejem sva tako zjutraj dostopila do Zapotoškega vrha, od kjer pa v steni ni bilo videti veliko snega. Prvi cug sva plezala z derezami in cepini, naprej pa v čevljih. V drugem cugu se je to […]

Včeraj sva se na štrik navezala z Nejcem Turnšek (AO Vertikala) in se spravila splezat omenjena slapova. Seveda tura ni taprava, če si že v štartu ne zakompliciraš dostop :). V grapi, preden prideš pod slap, sva se nekoliko preveč držala leve in se tako znajdla nekoliko višje na samem šudru, tako da je bilo […]

Včeraj sva se s Tonijem v dokaj normalni uri zapeljala na Vršič. Zaradi enostavnega dostopa in sestopa sva se odločila poskusiti v Severnem razu Male Mojstrovke. Da razmere niso najboljše, ubistvu še to ne sem vedel že prej, ko sem priblizno 14 dni nazaj plezal v Kranjski poči. Med dostopom sva srečala še dve navezi, […]