Novice

Danes smo se odpravili Andrej, Matej, Toni, Petra in jaz plezati na severno stran Velike Mojstrovke. Prvotno je bil plan splezati Debelakovo smer, vendar nas je ze prehitela ena naveza, ter pod vstopol je bil še sneg, čeprav se ga da ogniti po desni strani. Kovinarska smer je bila kljub temu, da je manj obiskana […]

Preberi več

Ta vikend smo se odpravili skupaj z Andrejem in Gašperjem malo poplezat na Vršič na severno stran nad Šitom glava in sicer smer po zajedi /(V+/IV-V, 300m). Plezanje je bilo uživansko tako kot na koncu zaslužena pijača. V nedeljo pa sva še z Matejem splezala na severni strani smer Tandara-Mandara (V+/IV, 250m) in smer Sijoče […]

Tam okoli prvega Maja me Rado pokliče in vpraša, če bi šel v Paklenico, saj še nisem bil. Sploh nisem razmišljal ampak samo privolil pa naj bo kar če. Vreme tiste dni ni bilo ravno idealno, zato sva zadevo dvakrat preložila. Moram pa povedat, da je bil dogovor še z drugimi člani, a žal… Ideja […]

V nedeljo smo se odpravili Andrej, Matej, Petra in jaz malo poplezat za trening in uživancijo na Vršič. Splezali smo Steber na Kamenkovem kaminu (V/IV, 150m) in Vidova smer (VI+/IV-V, 150m) .

Preberi več

Danes sva z Markom Lebanom plezala- trilogijo- v Novem vrh,kot jaz rad rečem povezavi treh smeri v južni,mali in vzhodni steni.Čez južno steno sva se podala po Megleni,v mali steni sva poplesavala v Jesenski,v vzhodni pa sva začela po Varijanti štirih na raz in po njem nadaljevala prav na vrh. Pravzaprav je bil moj cilj […]

V petek zvečer se z Silvom na brzino zmeniva …in greva v Trento na sobotno telovadbo. 15 minutni dostop je kot naročen za dan ko je možna kakšna ploha. Začneva kar z prvo v vrsti sedmih smeri, z Peruniko… in končava z tazadnjo-sedmo Klic pomladi. Skromna naklonina stene omogoča tudi kak solo vzpon dodaten občutek […]

Podaljšan vikend za 1. maj smo izkoristili za obisk Paklenice. Vreme nam je bilo vrhunsko naklonjeno in škoda, ker se je vikend tako hitro končal :). Prvi dan smo Matej, MIran in jaz, kljub močnemu vetru splezali Domžalsko (6a, 120m) in Brid za veliki čekić (5b+, 150m). Naslednji dan se nam je pridružil še Andrej […]

Preberi več

Nikoli ni prepozno, ali pač. Toda v soboto 8.4. še ni bilo. Čeprav sem JV grapo v Vrtači III-/45st.40st. 400m plezal že pred tednom, mi ni dalo miru, tako da sem šel preverit nekatere detajle oziroma naredit sem moral samopotrditev. Kar nekaj kopne skale. Seveda sem na greben pristopil po Levi gr. V/IV 50st./40-45st. 350m […]

Včeraj dopoldne sva z Markom Lebanom poplezavala v stenah nad Razdrtim.Prav lepo se vidijo s parkirišča,kjer pustimo avto in se prične pot za vzpon na Nanos.V njih so preplezane štiri smeri,stare dobrih osem let in njihova karakteristika je ista ,kot velja za stene nad Vipavo.Torej,ne malo mešano,ampak zelo mešano,od strmih poraščenih predelov,do lepih razov z […]

Baje, da na zahodni strani Migovca ni pretirane gužve splezanih smeri. Že izza Kuntarjev v Gniliški grapi se mi je (z pomočjo sence) izrisala lepa linija, zato sem v petek 17. 3. šel in jo splezal. Za smer, če še ni plezana predlagam zgoraj omenjeno ime. Kdor je že hodil po teh stezah se je […]

Preberi več

V sredo 15. 4. sem raziskoval gore nad vasjo Krn. Že nekaj časa sem ogledoval nekatere linije in včeraj pogledal in popraskal od blizu, tako so nastale smeri o katerih do sedaj ni bilo podatkov. BAV-BAVA NI 50/40-45st. 105m je smer označena z rdečo barvo. Vstop levo od trikotne stene, ki je levo pod Vrhom […]

Danes dopoldne sva bila s Tonetom znova v akciji.Tokrat je bila z nama njegova hči Tadeja.Gor smo se dvignili po Lepotici ( 50/30-45,500m),nazaj pa sestopili po Sestopni direkt.Seveda smo bili zelo zgodnji,zaradi toplih dni,ki sneg zelo pobira.Vseeno ga je še dovolj.Vse grape so še lepo plezljive.

Naslednji vikend, 25. in 26. 3. bo potekal tradicionalni pohod na Porezen. Običajno smo alpinisti en teden pred pohodom šli odkidat kočo. Ker so zadnja leta zime bolj skope z snegom, to ni potrebno, je pa potrebno na Porezen zanositi kar nekaj robe za pohod. Jaz bom ta vikend dežurni v koči na Poreznu. Če […]

Preberi več

Danes zgodaj zjutraj sva se z Jožetom Makucem zapeljala na planino Zaprikraj nad Drežniškim Ravnam.Načrt je bil tak,da splezava eno grapo v Krnčici.Glede na to ,da je Jože moral popoldne na šiht,sva hitro ugotovila,da nama ne bi zneslo s časom.Južna stena Krnčice je vendarle visoka 500m in bi s povratkom mudila. Začela sva se ogledavati […]

Sem bil preveč jedrnat včeraj namreč rad bi povedal, da sem v Novem vrhu – Purntol v spodnjem delu plazu, ki je vpadnica sestopne smeri izgubil čelno svetilko. Če jo v teh dneh kdo dobi se priporočam…itak za pir.

Kratko in jedrnato. Po parih letih sem se povzpel (pozimi) na goro nad Rutom in splezal zame dve novi grapci; Kanjonska 50/40st. 180m in Desna 50st 150m. Seveda se nisem zadovoljil zgolj z dvema zato sem naredu še par ponovitev skupaj cca 1500višincev…Zgodaj zjutraj so razmere betonske, po 9h se zmehča in po 10ti uri […]