Novice

Od 12 – 14.7.2018 organiziramo izlet v pogorje Monte Rosa (za člane AO Cerkno). dan – Odhod iz Cerkna v zgodnjih jutranjih urah. Vožnja do Gressoney la Trinite. Z žićnico do Punta indern (3260m) in do koče Gnifetti. Popoldan vzpon za alimatizacijo. dan – Vzpon do koče Margherita (4559m), z možnostjo vzpona na več 4-tisočakov […]

Preberi več

Malo pozna objava, ampak vseeno. Letos se nas je v Paklenici, kot je rekel Rado nabralo kar veliko Cerkljanov. Od začetne planirane četvorice, se nam je vsak dan pridružil še kdo, željan plezarije in druženja. Za vreme in podobno veste že iz ostalih objav, da je bilo super, tako da smo se v tednu dni […]

Tudi letos smo se Cerkljani,ki smo tako ali drugače povezani s plezanjem v alpinističnem odseku,kar v lepem številu odzvali prvomajskemu druženju plezalcev v Paklenici.Pravzaprav smo se odpravljali v treh skupinah tja dol.Že v četrtek sva se z Markom Lebanom kot prva zapeljala čez mejo proti Dalmaciji,naslednji dan je sledila grupa sedmih mladih mož z načelnikom […]

V soboto 5.6 ali v nedeljo 6.6.2018 bi v lutnih skalah naredili zaključek plezalnega tečaja za osnovnošolce, poleg tega bi pa še pogledali, če je kaj za postoriti v plezališču. Sledi seveda piknik. Ker je otrok veliko (25), bomo rabili vse razpoložljive člane AO cerkno, da bodo pomagali pri varovanju. Glede točnega datuma bomo še […]

Preberi več

Že v sredo sem v zgodnji uri pristopil pod T. Migovec, saj sem hotel izkoristit jutranje pomrznjene razmere. Po Beli grapi sem bil na vrhu še preden jo je sonce čez Vogel pogledalo z svojimi toplimi žarki. Sneg v grapi je bil kar zmehčan a se je udiralo le cca 10cm. V spodnjem delu par […]

Ja,v dolini je končno prišla pomlad,v gorah pa še zmeraj gospodari zima.Z Markom Lebanom sva vedela ,glede na napoved vremena,-jasna noč- , da bodo na severni strani gora razmere dobre.Res je bil v smeri trd ,pomrznjen sneg,da je lepo škripalo pod derezami.To so predvideli tudi drugi alpinisti  in kar lepo število se je nas nabralo […]

Muhasto vreme ti ne da občutka stabilnih razmer v hribih, zato sem v Petek povabil Ines v Vipavo, da v prijetni družbi nekaj splezava. Ta nekaj sta ratali 100metrski lažji smeri Stebrički in Pomladna III-IV. Ampak medtem, ko sem čakal Ines sem se že menil z Radom L. za Soboto(danes) za hribe, sneg…in pade odločitev: […]

Preberi več

Praznični ponedeljek  v vipavski dolini – zadetek v polno.Obilo  sonca,ravno prave temperature,v stenah nad kampom Gradiške Ture pa veliko plezalcev in planincev ter pohodnikov.Tokrat je bil z mano Janko iz Labinj. Prijetna navada,da se zjutraj vstavimo v gostilni na glavnem trgu v Vipavi,tudi tokrat ni izostala.V njej smo naleteli na Tonija ,Simona in ostalo kompanijo […]

Hodil sem v 6 razred osnovne šole, ko je PD Cerkno leta 1976 organiziralo 1. zimski pohod na lokalnega “očaka” Porezen. Že drugo leto sem se pohoda udeležil in tako vztrajal tam 15 do 20 let. Ko sem na enem od teh vzponov, v podobnih snežnih razmerah kot so letos, tik pred spomenikom na vrhu […]

Dopoldne smo jaz, Marko Leban in njegov zet Damjan splezali v vzhodni strani Begunjske Vrtače omenjeno smer,več ali manj v megli.Razmere v steni še zdaleč niso dobre,v glavnem smo bili priča suhemu ,nepredelanemu snegu,z skorjo na površini,ki se je predirala tako,da je bilo kar nekaj gaženja.Vendarle smo tu pa tam le imeli boljše pogoje,v kaminu […]

Preberi več

Zaradi boljše vremenske napovedi za nedeljo,gremo odkidat kočo v nedeljo. Ker  je potrebno na Porezen nesti nekaj hrane za pohod, se dobimo ob 7,00 uri v nedeljo zjutraj na Palcu v Cerknem, da bomo podelii, kdo bo kaj nesel.   Se pa vseeno dobimo nocoj na odseku.

Vsako leto pred zimskim pohodom na Porezen pomagamo odpreti kočo na Poreznu. Zadnja leta to niti ni bilo potrebno, ke ni bilo veliko snega. Letos pa je situacija popolnoma drugačna, in kar nekaj dela bo potrebno da kočo odpremo. Odkidati je potrebno vhod v kočo, vhod do agregata, odkidati dimnike, pa še kaj se bo […]

Alpinistično šolo smo uspešno končali prejšnji konec tedna. Jutri se dobimo ob običajni uri (20,00) na odseku, da skupaj predebatiramo, kaj je bilo dobro in kaj malo manj dobro. Pa še v soboto je občni zbor PD Cerkno, in čas bi bil da izberemo novega načelnika AO.

Preberi več

V nedeljo sva šla z Matejem k našim severnim sosedom, natančneje v dolino Gastain, ki je znano po lednem plezanju. Ker sva bila oba prvič v tem kraju, sva si prvi dan vzela malo več časa, da sva si ogledala in nekoliko dobila orientacijo same doline. Ker sva bila tako v nedeljo že nekoliko pozna […]

V soboto sva se z Gašperjem zgodaj zjutraj odpravila do Belopeških jezer v Travnik splezat omenjen slap. Do slapu sva dostopila s  smučmi, prav tako pa tudi dve navezi tisti dan. V prvem cugu je bil led trd in je bilo potrebno kar večkrat zamahnit, v nadaljevanju pa se nekoliko omehča. Je pa bilo kar […]

Danes smo združena ekipa Pedalovcev in člano AO Cerkno z nekaj pridružnimi člani, družno prigazili na vrh Porezna. Novega snega je ogromno. Sreča, da nas je bilo veliko, in pa da je Matej že včeraj opravil polovico dela. Na vrhu čudovito vreme,         brez vetra. Smučanje pa tako- tako. Dokler je dovolj strmo, je bilo odlično, […]