Novice

“Ki dilaš jutr, a si na šihtu” .. jest: “Ne” …..”A greva v Novi Vrh nekaj splezat?” Ja itak, da ja, z alpinistom, inštruktorjem , bivšim načelnikom, starosta oziroma pogonski sili, ko se je ustanavljal Cerkljanski AO, gornikom…in še bi lahko našteval Radove kvalitete saj alpinist, ki nabere 1000 smeri ima za sabo bogato bero […]

Preberi več

Soboto sva s Tonijem izkoristila dan za plezanje v Debeli peči. V Krmo sva se odpravila že v petek zvečer in tam prespala, da ni bilo potrebno tako zgodaj na pot. Dostop do stene nama je minil hitro in že sva plezala do prvega sidrišča. Nato sva si spodnji del nekoliko popestrila s svojo varianto […]

Gore v pogorju Monte rose čakajo na naš obisk, zato smo se Logar, Tečk in jaz za aklimatizacijo odpravili na Großglockner. Odločitev je bila hitra, tako da smo v petek ob 20:30 že sedli v avto in po dobrih 4 urah vožnje prispeli na parkirišče pri koči Lucknerhaus. Po vseh pripravah smo ob dveh s čelkami na […]

Znova v stenah nad Rutom.Tokrat je bil moj sopotnik Tone Črv,najina vztrajna sopotnica pa je bila burja in če prištejemo zraven še nenavadno nizke temperature te dni,je bilo bolj mraz kot pa toplo.Očitno se  je tudi planinska sezona začela,saj sva na grebenu naštela kar osem pohodnikov,ki so hiteli  v eno ali drugo smer.Le nižje pod […]

Preberi več

Res je,ni izgovora ,da je slabo vrem.Pleza se še zmeraj lahko.Tudi naju z Markom Lebanom je davi zgodaj zjutraj dež strašil,ko sva se vzpenjala pod steno Novega vrha pogledat,kako je zdaj tam ,odkar ima greben uradno novo ime.Seveda ni nič drugače.Sva pa mnenja ,da ta nov naziv bolj pritiče ,kot pa prejšnji-Spodnje Bohinjske gore.Slej ko […]

Vreme nam se zmer mal nagaja, a to ne sme bit izgovor, da se nič ne zleze :). V petek sva se s Petro odpravila na Vršič in splezala smer po zajedi v NŠG-ju. Plezanje je bilo fajn, tudi če naju je malo pod vrhom malo ujela plohca. Danes pa sva se z Matejem odpeljala […]

V soboto 2.6.smo se Toni Jakob in jaz v zgodnjih jutranjih urah odpeljali proti Jezerskem natančneje v Ravensko kočno. Kljub zgodnji uri je bila tam že ena naveza ki se je ravno tako odpravljala v novo centralno smer v Veliki babi. Urno se odpravimo proti vstopu v omenjeno smer. Že pred vstopom v smer nas […]

Preberi več

V nedeljo sva se s Tonijem odpeljala v Kamniško Bistrico. Na parkirišču Jermanca sva parkirala ob ne ravno zgodnji uri(posledica napačnega izvoza iz krožnega križišča v Zbiljah) :angel:. Urno sva jo ubrala proti Staničevem vrhu saj so bile za popoldan napovedane plohe. ko prispeva na greben pod Staničevem vrhu spotoma zavijeva še do jame in […]

Od 12 – 14.7.2018 organiziramo izlet v pogorje Monte Rosa (za člane AO Cerkno). dan – Odhod iz Cerkna v zgodnjih jutranjih urah. Vožnja do Gressoney la Trinite. Z žićnico do Punta indern (3260m) in do koče Gnifetti. Popoldan vzpon za alimatizacijo. dan – Vzpon do koče Margherita (4559m), z možnostjo vzpona na več 4-tisočakov […]

Malo pozna objava, ampak vseeno. Letos se nas je v Paklenici, kot je rekel Rado nabralo kar veliko Cerkljanov. Od začetne planirane četvorice, se nam je vsak dan pridružil še kdo, željan plezarije in druženja. Za vreme in podobno veste že iz ostalih objav, da je bilo super, tako da smo se v tednu dni […]

Preberi več

Tudi letos smo se Cerkljani,ki smo tako ali drugače povezani s plezanjem v alpinističnem odseku,kar v lepem številu odzvali prvomajskemu druženju plezalcev v Paklenici.Pravzaprav smo se odpravljali v treh skupinah tja dol.Že v četrtek sva se z Markom Lebanom kot prva zapeljala čez mejo proti Dalmaciji,naslednji dan je sledila grupa sedmih mladih mož z načelnikom […]

V soboto 5.6 ali v nedeljo 6.6.2018 bi v lutnih skalah naredili zaključek plezalnega tečaja za osnovnošolce, poleg tega bi pa še pogledali, če je kaj za postoriti v plezališču. Sledi seveda piknik. Ker je otrok veliko (25), bomo rabili vse razpoložljive člane AO cerkno, da bodo pomagali pri varovanju. Glede točnega datuma bomo še […]

Že v sredo sem v zgodnji uri pristopil pod T. Migovec, saj sem hotel izkoristit jutranje pomrznjene razmere. Po Beli grapi sem bil na vrhu še preden jo je sonce čez Vogel pogledalo z svojimi toplimi žarki. Sneg v grapi je bil kar zmehčan a se je udiralo le cca 10cm. V spodnjem delu par […]

Preberi več

Ja,v dolini je končno prišla pomlad,v gorah pa še zmeraj gospodari zima.Z Markom Lebanom sva vedela ,glede na napoved vremena,-jasna noč- , da bodo na severni strani gora razmere dobre.Res je bil v smeri trd ,pomrznjen sneg,da je lepo škripalo pod derezami.To so predvideli tudi drugi alpinisti  in kar lepo število se je nas nabralo […]

Muhasto vreme ti ne da občutka stabilnih razmer v hribih, zato sem v Petek povabil Ines v Vipavo, da v prijetni družbi nekaj splezava. Ta nekaj sta ratali 100metrski lažji smeri Stebrički in Pomladna III-IV. Ampak medtem, ko sem čakal Ines sem se že menil z Radom L. za Soboto(danes) za hribe, sneg…in pade odločitev: […]

Praznični ponedeljek  v vipavski dolini – zadetek v polno.Obilo  sonca,ravno prave temperature,v stenah nad kampom Gradiške Ture pa veliko plezalcev in planincev ter pohodnikov.Tokrat je bil z mano Janko iz Labinj. Prijetna navada,da se zjutraj vstavimo v gostilni na glavnem trgu v Vipavi,tudi tokrat ni izostala.V njej smo naleteli na Tonija ,Simona in ostalo kompanijo […]