Zadnji vzponi

Jesenski dnevi so nas že obiskali in s tem se je tudi začela sezona plezanja v Novem vrhu.  Ob lepem vremenu je v južni steni plezanje odlično, saj je temperatura ravno pravšnja, da ni potrebno plezati v puhovki :D Plezali smo v dveh navezah Gašper in Miran ter midva z Matejem. Splezali smo naslednje smeri: […]

Preberi več

Silvo Vrhovec (ao Železničar) me je pred časom povabil, da se pridružim članom (Janez, Samo) Slovenskega gorniškega kluba Skala iz Limberka pri vzponu na Veliki Klek. Kot ponavadi, je bilo tudi tokrat nekaj logističnih težav z slikami, zato objavljam z tedensko zamudo. Raz sem pred kar nekaj leti že plezal z našim Petrom Bevkom in […]

V soboto popoldne smo se skupaj z Gašperjem in Matejem zapeljali do Krme, od tam pa pod steno V. Draškega vrha, kjer smo prespali in se zjutraj odpravili splezati zgoraj omenjeno smer. Pri plezanju smo se menjavali, tako da je vsak naprej plezal določen del smeri. V spodnjem delu smo imeli malo orientacijskih težav, ko pa […]

Kot tradicija velja, smo se tudi letos v začetku avgusta odpravili v Dolomite, natančneje v Cortino​ d’Ampezzo. Tokrat v zasedbi Gregor, Matej, Toni in Petra. Mislim, da posebej ni potrebno omenjati spoznavnih večerov, ki so ravno tako del tradicije. Kljub tradiciji, pa vsak obisk v teh prelepih koncih prinese nove načrte, projekte in zgodbe…zgodbe, ki […]

Preberi več

Še sam se nekako ne spominjam najbolj, kako sem prišel do te izbire smeri, najbrž zaradi tega, ker je ena izmed klasik in se to prvo besedo velikokrat uporablja v plezalnih krogih. Petri sem dal pobudo za to smer, za katero pa ni bila najbolj navdušena predvsem zaradi njene dolžine, saj je ena izmed daljših smeri pri […]

Za v nedeljo sva se odločila, da greva z Boštjanom splezati Bratovsko smer v Srebrnjak. Glede na napoved, da bo kasneje popoldan možna kaka ploha, sva se odločila, da greva že v soboto prespati na planino Zapotok. Zjutraj se zbudiva zgodaj in jo hitro mahneva pod steno, kjer pa se je pričela težava z iskanjem […]

V soboto sta Toni Groblar in Matej Peternelj preplezala zgoraj omenjeno smer. Dostopila sta iz Vršiča,po poti PP (se vleče,pa še dokaj zakomplicirana je). Plezanje samo je potekao brez posebnosti, razen nekaj orientacijski ugank (tistih 150m poplezavanja – po Miheliču, se precej raztegne). Po 9 urah sta bila na vrhu. (Očitno je bilo orientacijskih težav […]

Preberi več

Zgodaj je treba vstati, ob treh, če hočeš iz Triglava priti še  po dnevu. Tako sva naredila z Matejem Peternelj in se podala v to dobro smer.Vsi detajli in raztežaji so lepo tekli. Proti koncu sva zaradi malo klinov v lažjem delu nekajkrat podvomila o pravilnosti plezanja. Odločila sva se za original smeri. Po stotih […]

Z Gašperjem sva se že nekaj časa menila za Direktno v Špiku a nama vreme in čas nikakor nista bila naklonjena. Tako je bila še najboljša priložnost to soboto, ki jo je bilo potrebno takoj izkoristiti. Pridružila sta se nama še Matej in Luka, ter se tako v petek popoldne odpravili v Bivak pod Špikom. Pri […]

V petek popoldne sva se odločila z Matejem, da skočiva v Logarsko dolino splezat direktno v Štajerski rinki. Odpravila sva se pozno popoldne v petek, ter prenočila na Okrešlju. Zjutraj sva bila že kar hitro pod smerjo in splezala prvi del, ki je kar dobro nabit z lahkoto. Splezala sva tudi vrhnji del glave, kjer […]

Preberi več

V nekaj minutah sva se z Matejem Peternelj dogovorila za izlet na Hrvaško, saj pri nas ni bilo pravih pogojev za plezanje. Splezala sva pet dobrih smeri, vsaka je nekaj posebnega. Prvi dan sva se lotila prve smeri v Anič Kuku, to je bila Bramova(5c). V tej smeri se je ta plezalec tudi smrtno ponesrečil. […]

Ker nama je v soboto z Gašperjem zaradi možnih popoldanskih ploh prvotni načrt padel v vodo, sva se odločila da greva splezati Steber revežev v Veliki Mojstrovki. Pod steno sva bila zelo hitro pri dostopu srečala v smeri Debelakove se Tonita in Markota, kateri je že plezal prvi cug.  Prvi del nama je sel zelo […]

Vršič je velikokrat cilj nas plezalcev, tako je bilo tudi to soboto. Z Markom sva se dogovorila za to klasiko v Veliki Mojstrovki. Zgodaj zjutraj sva se odpravila iz Cerkna in po slabih dveh urah sva že štartala proti omenjeni smeri. Vreme nama je šlo kar na roko, zato nisva preveč hitela in sva uživala […]

Preberi več

Danes smo se odpravili Andrej, Matej, Toni, Petra in jaz plezati na severno stran Velike Mojstrovke. Prvotno je bil plan splezati Debelakovo smer, vendar nas je ze prehitela ena naveza, ter pod vstopol je bil še sneg, čeprav se ga da ogniti po desni strani. Kovinarska smer je bila kljub temu, da je manj obiskana […]

Ta vikend smo se odpravili skupaj z Andrejem in Gašperjem malo poplezat na Vršič na severno stran nad Šitom glava in sicer smer po zajedi /(V+/IV-V, 300m). Plezanje je bilo uživansko tako kot na koncu zaslužena pijača. V nedeljo pa sva še z Matejem splezala na severni strani smer Tandara-Mandara (V+/IV, 250m) in smer Sijoče […]

Tam okoli prvega Maja me Rado pokliče in vpraša, če bi šel v Paklenico, saj še nisem bil. Sploh nisem razmišljal ampak samo privolil pa naj bo kar če. Vreme tiste dni ni bilo ravno idealno, zato sva zadevo dvakrat preložila. Moram pa povedat, da je bil dogovor še z drugimi člani, a žal… Ideja […]