Zadnji vzponi

Malo pozna objava, ampak vseeno. Letos se nas je v Paklenici, kot je rekel Rado nabralo kar veliko Cerkljanov. Od začetne planirane četvorice, se nam je vsak dan pridružil še kdo, željan plezarije in druženja. Za vreme in podobno veste že iz ostalih objav, da je bilo super, tako da smo se v tednu dni […]

Preberi več

Že v sredo sem v zgodnji uri pristopil pod T. Migovec, saj sem hotel izkoristit jutranje pomrznjene razmere. Po Beli grapi sem bil na vrhu še preden jo je sonce čez Vogel pogledalo z svojimi toplimi žarki. Sneg v grapi je bil kar zmehčan a se je udiralo le cca 10cm. V spodnjem delu par […]

Muhasto vreme ti ne da občutka stabilnih razmer v hribih, zato sem v Petek povabil Ines v Vipavo, da v prijetni družbi nekaj splezava. Ta nekaj sta ratali 100metrski lažji smeri Stebrički in Pomladna III-IV. Ampak medtem, ko sem čakal Ines sem se že menil z Radom L. za Soboto(danes) za hribe, sneg…in pade odločitev: […]

Hodil sem v 6 razred osnovne šole, ko je PD Cerkno leta 1976 organiziralo 1. zimski pohod na lokalnega “očaka” Porezen. Že drugo leto sem se pohoda udeležil in tako vztrajal tam 15 do 20 let. Ko sem na enem od teh vzponov, v podobnih snežnih razmerah kot so letos, tik pred spomenikom na vrhu […]

Preberi več

V nedeljo sva šla z Matejem k našim severnim sosedom, natančneje v dolino Gastain, ki je znano po lednem plezanju. Ker sva bila oba prvič v tem kraju, sva si prvi dan vzela malo več časa, da sva si ogledala in nekoliko dobila orientacijo same doline. Ker sva bila tako v nedeljo že nekoliko pozna […]

V soboto sva se z Gašperjem zgodaj zjutraj odpravila do Belopeških jezer v Travnik splezat omenjen slap. Do slapu sva dostopila s  smučmi, prav tako pa tudi dve navezi tisti dan. V prvem cugu je bil led trd in je bilo potrebno kar večkrat zamahnit, v nadaljevanju pa se nekoliko omehča. Je pa bilo kar […]

Mi je rekla sodelavka, ko sem šel na GM40, “Pa kaj se matrate samega sebe”….hehe, če znaš to matranje obrniti v svojo korist, je prav fajn. Nekako podobno je v alpinizmu. Je pa smer za mazohiste nastala po drugi, a precej slični zgodbi, ko sta Rado L. in Tone Č. 12. Julija pred dobrima dvema […]

Preberi več

V nedeljo smo se Logar, Tečk in jaz podali v omenjeno smer. Pred enim tednom, ko sva z Logarjem plezala Delavsko grapo so bile razmere zelo dobre, tokrat je bilo pravo nasprotje. Čakalo nas je gaženje snega do kolen in riti. Napredovali smo počasi, tako smo do vrha potrebovali sedem ur. Zaradi opasti smo sestopili […]

V četrtek 18.Januarja sva z Silvom Vrhovcem AO Železničar na Zahodni strani Tolminskega Migovca splezala prvenstveno linijo za katero sem že poleti zbiral podatke (dostop, vstop..) in jo namenjam moji unukici, dobrovoljčku Viktoriji! Smer je v spodnjem delu kopna, najbrž sneg zmeraj prej skopni kot se predela. V grapi je nekaj previsnih in spodjedenih skokov […]

Že prejšnji dan sem bil v teh koncih in lahko rečem da so razmere dokaj dobre. Tako sem med vožnjo skozi Trento opazoval okoliške hribe, za naslednjo turo. Tako sva se včeraj s Tonijem zmenila, da greva splezat Delavsko grapo, saj je bil s ceste videt lep bel pas, narejen skoraj v dolino. Parkirala sva […]

Preberi več

Ta vikend se je končno nasmehnilo malo boljše vreme, tako da sva šla z Markotam malo pogledat v okolico kriških podov, kakšne so kaj razmere. Cilj je bil Bogovska grapa, katero sva na koncu tudi splezala. V vstopnem skoku je bilo dovolj ledu, da sva se lahko lepo povzpela po njem in nama ni bilo […]

Ker nekateri že komaj čakamo zimo, da se bo dalo splezati kakšno grapo ali dve sva se s Cenetom že včeraj podala po Slovenski smeri. Smer ni dokaj zahtevna zato sva se tudi odločila, da se kljub ne najboljšim razmeram povzpneva. V začetnem delu je bil sneg že dobro predelan, po skokih pa je bilo […]

Kot se spodobi smo tudi letos odšli za 1. november v Paklenico. Zasedba je bila nekoliko manjša kot ponavadi, vendar nič manj zabavna in odbita. Z Matejem in Žanom smo preplezali kar nekaj smeri in dodobra izkoristili podaljšan vikend. Vreme je bilo odlično, kot tudi družba s člani AO Kranj. Splezali smo: Diagonalka, 6a+, 200m […]

Preberi več

V soboto sva se z Matejem odločila, da greva še malo plezat v severno steno, dokler še ne zanohta prehudo.  Najbolj kompakten je predzadnji cug, ostalo je razmeroma normalno, kot se za naše gore spodobi. Smer je lepa in se da odlično varovati na metulje in zatiče, na vrhu pa naju je lepo ogrelo toplo […]

Še sam ne vem, a sem mu pristopil preveč nespoštljivo, al kaj je botrovalo, da se me je otresel že po petih metrih…kot bi izpljunil košček gnilega japka, ki ga odgrizneš od zdrave celote. Bil je zoprn občutek, ko se nisem držal za nič, pod nogami pa le luft. Občutek kateri v glavi ostane še […]

Ta vikend sva se v soboto zgodaj zjutraj odpravila s Tonijem proti Gozdu Martuljek. Od tam sva se odpravila do bivaka pod Špikom, nekaj na hitro prigriznila in se odpravila v južno steno Rušice, ki je bila že obsijana s prijetnim toplim soncem. Pred nama je bila v smeri Lijak že ena naveza tako, da […]