Zadnji vzponi

Cilj je bil Sivi ideal, a ga je petkovo vreme odneslo, saj po dežju še nekaj časa teče voda po smeri. Rešitev se je kazala že prej in tako sva z Gregorjem splezala zgoraj omenjeno smer. Zelo lepa smer, zato sem jo bil zelo vesel, saj je šla kot po maslu. Sestop je res dolg, […]

Preberi več

Skozi Rezijo sva se z jaz in Iztok R. SAO in GRS Tolmin v sredo proti večeru odpeljala proti Val Aupa-i z plani še izpred let… Ko sem listal njegov vodnik, mi je v uč takoj padla zgoraj omenjena smer ( še sedaj imam mal rdeče :biggrin: ) …sm reku, vsaj enkrat bom sfingo plezal […]

V sredo na praznični večer se z Gregorem odpeljeva v Vrata in prenočiva kar v avtu na parkirišču. Zjutraj si privoščiva še svežo kavo (brez pač ne gre 😉 ), oprtava nahrbtnika in že kaj kmalu pripravljava vrvi spodaj v škrbini Skalaške smeri. Čez Skalaško smer sva hitro in po dveh urah že občudujeva Steber […]

V soboto zvečer sva se z Matejem odpravila pod steno Vršaca, da sva lahko zjutraj potegnila kako uro več spanja. Ob prvem svitu vreme res ni bilo najbolj obetavno in sva še malo potegnila dremež, nakar pa naju je že prehitela naveza z istim ciljem. Spodnji del orientacijsko ni zahteven, tudi po skici ko prideš […]

Preberi več

Glede na letošnje vreme, mi pri letošnji plezariji očitno bolj ležijo grebenska prečenja saj se v kakšne težje in daljše smeri sploh še nisem podal. Planov je seveda veliko, a kaj ko ne dopusti vreme, če že pa ni soplezalca. Prosti torek sem tako hotel dobro izkoristiti in se malo podati v Kamniško-Savinjske alpe, ki […]

“Ki dilaš jutr, a si na šihtu” .. jest: “Ne” …..”A greva v Novi Vrh nekaj splezat?” Ja itak, da ja, z alpinistom, inštruktorjem , bivšim načelnikom, starosta oziroma pogonski sili, ko se je ustanavljal Cerkljanski AO, gornikom…in še bi lahko našteval Radove kvalitete saj alpinist, ki nabere 1000 smeri ima za sabo bogato bero […]

Soboto sva s Tonijem izkoristila dan za plezanje v Debeli peči. V Krmo sva se odpravila že v petek zvečer in tam prespala, da ni bilo potrebno tako zgodaj na pot. Dostop do stene nama je minil hitro in že sva plezala do prvega sidrišča. Nato sva si spodnji del nekoliko popestrila s svojo varianto […]

Preberi več

Gore v pogorju Monte rose čakajo na naš obisk, zato smo se Logar, Tečk in jaz za aklimatizacijo odpravili na Großglockner. Odločitev je bila hitra, tako da smo v petek ob 20:30 že sedli v avto in po dobrih 4 urah vožnje prispeli na parkirišče pri koči Lucknerhaus. Po vseh pripravah smo ob dveh s čelkami na […]

Vreme nam se zmer mal nagaja, a to ne sme bit izgovor, da se nič ne zleze :). V petek sva se s Petro odpravila na Vršič in splezala smer po zajedi v NŠG-ju. Plezanje je bilo fajn, tudi če naju je malo pod vrhom malo ujela plohca. Danes pa sva se z Matejem odpeljala […]

Malo pozna objava, ampak vseeno. Letos se nas je v Paklenici, kot je rekel Rado nabralo kar veliko Cerkljanov. Od začetne planirane četvorice, se nam je vsak dan pridružil še kdo, željan plezarije in druženja. Za vreme in podobno veste že iz ostalih objav, da je bilo super, tako da smo se v tednu dni […]

Preberi več

Že v sredo sem v zgodnji uri pristopil pod T. Migovec, saj sem hotel izkoristit jutranje pomrznjene razmere. Po Beli grapi sem bil na vrhu še preden jo je sonce čez Vogel pogledalo z svojimi toplimi žarki. Sneg v grapi je bil kar zmehčan a se je udiralo le cca 10cm. V spodnjem delu par […]

Muhasto vreme ti ne da občutka stabilnih razmer v hribih, zato sem v Petek povabil Ines v Vipavo, da v prijetni družbi nekaj splezava. Ta nekaj sta ratali 100metrski lažji smeri Stebrički in Pomladna III-IV. Ampak medtem, ko sem čakal Ines sem se že menil z Radom L. za Soboto(danes) za hribe, sneg…in pade odločitev: […]

Hodil sem v 6 razred osnovne šole, ko je PD Cerkno leta 1976 organiziralo 1. zimski pohod na lokalnega “očaka” Porezen. Že drugo leto sem se pohoda udeležil in tako vztrajal tam 15 do 20 let. Ko sem na enem od teh vzponov, v podobnih snežnih razmerah kot so letos, tik pred spomenikom na vrhu […]

Preberi več

V nedeljo sva šla z Matejem k našim severnim sosedom, natančneje v dolino Gastain, ki je znano po lednem plezanju. Ker sva bila oba prvič v tem kraju, sva si prvi dan vzela malo več časa, da sva si ogledala in nekoliko dobila orientacijo same doline. Ker sva bila tako v nedeljo že nekoliko pozna […]

V soboto sva se z Gašperjem zgodaj zjutraj odpravila do Belopeških jezer v Travnik splezat omenjen slap. Do slapu sva dostopila s  smučmi, prav tako pa tudi dve navezi tisti dan. V prvem cugu je bil led trd in je bilo potrebno kar večkrat zamahnit, v nadaljevanju pa se nekoliko omehča. Je pa bilo kar […]

Mi je rekla sodelavka, ko sem šel na GM40, “Pa kaj se matrate samega sebe”….hehe, če znaš to matranje obrniti v svojo korist, je prav fajn. Nekako podobno je v alpinizmu. Je pa smer za mazohiste nastala po drugi, a precej slični zgodbi, ko sta Rado L. in Tone Č. 12. Julija pred dobrima dvema […]